tkaniny dziecięce sklep internetowy polar minky panele poduszkowe

Tkaniny dziecięce

TEDDY sztuczne FUTRO
PROMOCJA
Święta
TKANINA - WAFEL
POŚCIEL KOMPLETY
MUŚLIN
Bawełna druki dorosłe szer 220 cm
Welwet pikowany
Welwet 220g
NOWOŚCI rozwiń ↴
Bawełna PREMIUM- druk cyfrowy
Bawełna druki drobne rozwiń ↴
Bawełna druki dziecięce rozwiń ↴
Bawełna jednobarwna 160cm
Bawełna druki dorosłe szer 160cm
Polar Minky rozwiń ↴
bąble
gładki
pasy
serca
DODATKI rozwiń ↴
Wyprzedaż
Wyprzedaże
10.00
29.00

Zwroty i reklamacja

Zwroty, reklamacje
 
1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo z pracownikiem naszego sklepu lub telefonicznie.
3. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi  prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży.
4. Nie podlega prawie zwrotu towar cięty na indywidualne zamówienie klienta.
5.. Nie podlega prawie zwrotu towar szyty na indywidualne zamówienie klienta, po wcześniejszym ustaleniu i zatwierdzeniu przez klienta  zamówienia – w tym przypadku przysługuje prawo reklamacyjne.
6. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
7. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
8. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar.
9. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.
10.  Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów z różnych partii produkcyjnych.
11. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać na adres sklepu:
Varia S.C. ul. Folwarczna 95, 26-600 Radom
12. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.
13. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
14. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
15. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:
a) należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu
 b) do reklamowanego towaru prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu.
16. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
17.  Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).
18. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).
 
Bądź na bieżąco
Sprawdź >
Twoje konto
Załóż konto
Zaloguj się
Panel klienta
Wykonanie: Devilart